•  
  •  
  •  

Novinky

Nové prevádzky, nové produkty, akcie, eventy, súťaže

Krabičková diéta od Gurman Servis!

  1. Krabičková diéta: pravidelný prísun nutrične vyváženého jedla počas celého dňa. Takto sa dá v skratke zhrnúť význam a zmysel Krabičkovej diéty. Princípy krabičkovej diéty: viac menších porcií po celý deň, pravidelnosť konzumácie jedál, zjeme menej kalórií než spálime, pijeme dostatočné množstvo tekutín, dostatok pohybu. Kvalitné jedlo, zdravá stravaVyvážené jedlo s 5 chodmi: raňajky, desiata, obed, olovrant, večera. Po týždni sa váš organizmus naprogramuje na určitý objem stravy, ktorá je v plnej miere vyvážená. Samozrejme efekt chudnutia je po prvom týždni väčší ale závisí na vašej východiskovej váhe, ktorá je samozrejme u každého človeka iná.
  2. Výhody krabičkovej diéty od Gurman Servis: ak by ste sa rozhodli pripravovať si krabičkovú diétu denne sami aj s prípravou plánu a vyváženosti potravy potrebujete: minimálne dve hodiny denne, študovanie materiálov ohľadom prípravy, komplikované nakupovanie a uskladňovanie potravy ak má byť čerstvá a máte ju mať len v predpísaných množstvách, čas a dostatok priestoru, ktorý môžete venovať rodine či práci za to určite nestojí. Vo všetkých ohľadoch vás to vyčerpá, bude vás to stáť viac finančných prostriedkov a dosiahnutý efekt vôbec nebude podľa vašich predstáv. Preto neváhajte svoj plán a predstavu o vašom zdraví a línii vložiť do rúk profesionálom, ktorý jedlá pripravujú pod dohľadom dietológa a jeho zloženie bude pestré, vyvážené, vyrobené z kvalitných a čerstvých surovín ktoré Gurman Servis deklaruje! Dostanete ho včas a navyše vám pripraví plán ako preklenúť víkendové menu, a podľa potreby vám dodať potrebné info ako jednoducho dvojdňové jedlo pripraviť v následnosti na efektivitu času.
  3. Obezita a jej riziká: Obezita ako problém doby nás sprevádza už od nepamäti, preto sa vyskytla otázka prečo je okolo tejto témy zrazu toľko rozruchu. Jednoduchá odpoveď. Náročná, rýchla doba ale aj epidemický výskyt obezity v jej rôznych formách nás privádza do mŕtveho bodu starostlivosti o náš organizmus aj v rámci kvalitného a zdravého stravovania. V súčasnosti sme svedkami epidémie obezity nasledovanej diabetom/ cukrovkou/. Ľudia s nadváhou a obezitou majú za sebou už veľké množstvo diet, či hladoviek, skúseností s takzvanou delenou stravou ako aj množstvo iných „zaručených postupov" ako schudnúť. Je logické, že telo ktoré má malý prísun potravy v priebehu dňa a ešte k tomu je strava nevyvážená, tvorí si takzvané tukové zásoby aj z minima stravy. Preto je nadmieru potrebné usporiadať tento cyklus do harmonického celku a stravu jesť v množstvách podľa plánu, ktorý vám po konzultácií odporučí dietológ a budete sa ním naozaj riadiť po celú dobu procesu konzumácie „Krabičkovej diety" od Gurman Servisu.
  4. Energetická hodnota potravín: potrava by mala poskytnúť dostatok energie na strávenie potravy, pre základnú látkovú výmenu, ako aj na dostatok energie pri fyzickej ako aj psychickej činnosti. Ak máte v úmysle schudnúť, energetická hodnota prijímaných potravín by sa mala pohybovať medzi 50 až 100 kJ na kilogram vašej optimálnej váhy.

Ako to dosiahnuť?

  1. znížiť príjmy jedál s vysokou energetickou hodnotou a zvýšiť výdaje fyzickej aktivity.
  2. dbať na vyváženosť stravy

Zastúpenie stravy v potrave by malo byť zastúpené približne v tomto pomere:

25 – 30 % tukov
25 – 30 % bielkovín
50 % sacharidov